KENDURI..

haiya..cuti-cuti ni kenduri byk jugak..malas la nk pergi..tpi nk wat cmna org dah ajak,pi je la..xbaik klu org ajak xpergi..kelmarin saja 4buah kenduri aku pi..sakit perut aku makn byk sgt..wktu kenduri kat pendang tu..adek beradik mak aku punya kenduri..jauh gila nk smpai sana..ish3..penat aku dok dlm keta..lama jgk kitaorg pi kenduri kat pendang tu..ya la,kan adek beradik ibu,mestilah nk sembang2 lama xjumpa..abah pon sembng2 gak ngn pakcik2 aku yg ada kat situ..kitaorg blik wktu mlm..solat maghrib kat sana..sepnjang tahun ni..first time aku solat maghrib kat umah org..hihihii..=)byk jgk yg makcik mak aku bgi nasi surh bwk blik..agar2 lagi..dieorg suruh bwk blik nasi2 dan lauk pauk yg lebih2 tu..hurm,,pagi esok,boleh la perangat ja nasi2 dan lauk2 tu..senang ja kan!heheheh..

0 bersuara..: